Meteen naar de inhoud

Vrienden zijn onmisbaar

Muziek heeft de kracht om te verbinden, te inspireren en te troosten. Het Amsterdams Kamerkoor heeft zich altijd ingezet om deze magie naar het hart van Amsterdam en daarbuiten te brengen. Maar om deze muzikale reis voort te zetten, hebben we jouw steun nodig.

“Als Vriend van het Amsterdams Kamerkoor voel ik me diep verbonden met de rijke muzikale traditie die dit koor levend houdt. Hun toewijding aan oude Europese muziek is werkelijk inspirerend.”

– Dhr. J. Van der Meer, Vriend van het Amsterdams Kamerkoor

Hoe je kunt helpen...

Elke bijdrage, groot of klein, maakt een verschil. Of je nu kiest voor een eenmalige donatie, een jaarlijkse bijdrage of een specifiek project wilt sponsoren, jouw steun zorgt ervoor dat het Amsterdams Kamerkoor kan blijven zingen.

Ook Vriend worden? Dat kan al vanaf € 50 per jaar!

Waarom Vriend worden?

Sluit je aan bij onze muzikale familie.

€50,- Vriend

€100,- Vriend

Alle voordelen van een €50,- Vriend, plus

€125,- Vriend

Alle voordelen van een €100,- Vriend, plus

Het Amsterdams Kamerkoor is meer dan alleen een groep zangers; het is een gemeenschap van muziekliefhebbers, toegewijde artiesten en gepassioneerde luisteraars. Door Vriend te worden, word je deel van deze bijzondere familie en help je ons om de rijke traditie van koorzang in Amsterdam voort te zetten.

Vriend worden? Klik op de link!

Jouw steun zorgt ervoor dat we blijven zingen, inspireren en ontroeren. Dank je wel!